1. problem ze znalezieniem klienta

06/11/2013 16:16

Artykul pochodzi ze strony : kontakty towarzyskie


Mialam duzy problem ze znalezieniem osobnika. Przez cale liceum bylam w cieniu zorganizowanych lalek. Mimo desperacji i wyrazanej ochoty na szybki numerek w ostatniej chwili stale tchorzylam. Spotkalam pewnego razu kolezanke, jaka tak jak ja pod zadnym pozorem nie grzeszyla uroda, i tu prosze! Bawil przede mna aniol. Zaprosilam ja na kawe. Wytlumaczyla skad taka przeksztalcenie. Kazala mi zameldowac sie do sex serwisu. Nastepnego dnia tam poszlam nieznacznie zestresowana. Weszlam do gabinetu. Platforma obywatelska krotkiej rozmowie bylo caloksztalt jasne. Intymny stylista, balwierz, kosmetyczka oraz solarium. Metamorfoza troche trwala. Zapisalam sie na Kliknij ten link
. Cwiczylam, dbalam o siebie. Nadszedl doba sesji fotograficznej.

Niedaleko stresu rozebralam sie po kilku fotkach bylam oficjalnie w serwisie. Balam sie, ze nikt mi nie wybierze. Mylilam sie. Od jestem na serwisie moje zycie odmienilo sie calkowicie. Pokochalam akt milosny! Mam stalych kochankow, z ktorymi egzystencja jest kunsztowne. Na serwisie wszelka kobieta istnieje zadbana, takie dysponujemy wymogi, zeby mezczyzni byli zadowoleni. Szkolenia seksualne przynosza najwieksza rozrywke. Mamy duze badanie oraz nietuzinkowy powierzchownosc. Kazdy znajdzie byt dla siebie. Nie zastanawiaj sie przesiejze kobiete dla siebie a ciesz sie najpiekniejszymi chwilami nigdy. Prawdopodobnie trafimy na siebie natomiast sam sie przekonasz o mojej metamorfozie?

Milosc, czym ona faktycznie dla Ciebie widnieje? Czy to sa wspolne noce a poranki, sniadania az do lozka, czy ondulacje motylki w brzuchu na widok tej pozostalej osoby? O ukochanej mozna pieknie mowic, pisac, atoli najwazniejsze jest, zeby umiec ja dawac zobaczyc, bo wtedy posiada ona najwieksza co niemiara. Nie jest grunt codziennie dostarczane kwiaty, drogie prezenty czy czekoladki, ale czuly pocalunek na dobranoc i dzien dobry, cieple przytulenie kiedy widzisz, ze ta druga osoba widnieje smutna, przykrycie kocem, zeby nie zmarzla zasypiajac na kanapie. Afekt, to analogia z poznajmy się
, przyjazn, admiracja i przywiazanie, wspolne rozwiazywanie problemow i zalatwianie przeszkod, jakie czesto na drodze stawia mnie zycie. Amor dwojga ludzi na poczatku jest to na ogol namietne pozadanie, jakie z czasem slabnie, majac na uwadze najwazniejsze istnieje, by takimi drobnymi gestami bezustannie pielegnowac ta milosc, aby namietnosc pod zadnym pozorem nie oslabla, a chec nie zgaslo, aby caly czas robila chemia, ktora Was do siebie podbila. Bo o milosc trzeba dbac i caly czas walczyc, aby ktos nie probowal nam jej unicestwic.